Dag 8 ( vrijdag 4 oktober)

4 oktober 2019 - Aalapot, Nepal

Dag 4 in Alapot mijn wasje hangt op het dakterras en om 9 uur weer mijn eerste curry 😋 het went 😇. Ik hoop dat wij vandaag een begin kunnen maken met het opruimen van de medicijn voorraadkamer wat een zooi! Ook wacht ik nog op de medicijnlijst die ze willen gaan verkopen. Naast de gratis medicijnen (als ze al geleverd worden) Dan kan ik een bestand maken zodat ze de voorraad bij kunnen houden en zien wat erin en uit gaat. Daarvoor kunnen ze de laptops van Amstelring voor gebruiken. Ik hoop ze zover te krijgen dat ze Google gaan gebruiken.

Het was super druk!  Er kwam een jongen die met zijn fiets was gevallen wonden aan zijn hoofd, geheugen verlies en waarschijnlijk zijn pols gebroken. Wonden schoongemaakt en naar het ziekenhuis verwezen. Zo bijzonder iedere patiënt die er is komt dan even kijken niet voor te stellen bij ons 🙃.  Een jongen met astma kwam langs om te vernevelen stik benauwd en laten hem gewoon op zijn beurt wachten.

En dat vernevel apparaat zoooo vies 😜.  Zuster Trudy poetst hem even schoon.  Leuke ontmoetingen vandaag  nog even met een vrolijke 82 jarige Nepali op de foto of ik bij haar kom voor lunch en diner zo gastvrij. Het was een busy day. Now i am going to Dulikhel for 5 days, omdat de praktijk dicht gaat en er niemand is.

Of misschien wel open omdat de municipal dat wil!? En net nu iedereen vrij is. Dat is Nepal... plannen nooit van gehoord. Ik verheug mij op het hotel even lekker douchen en niet behelpen. Op de valreep is er heerlijke kip voor ons.

Na een autorit van 3,5 uur aangekomen in Dulikhel! Heerlijk hotel en een schone badkamer met WC 🤪 wat kan je daar blij mee zijn!

Warm douchen en voor 20 uur naar het restaurant waar ik bij kaarslicht een heerlijke glas tonic een salade heb gegeten.Â