Dag 10 ( maandag 7 oktober)

7 oktober 2019 - Panauti, Nepal

Heerlijk geslapen. Even theetje en meditatie, daarna heerlijk gedouchd mijn benen gedaan enz...  samen met May ontbeten en lang zitten praten over van alles. Leuk mens 67 jr moeder van 3 kinderen en 6 kleinkinderen.  Ik vroeg of ze opnieuw 8 weken zou gaan nee zei ze direct. Te lang van huis en je wordt te eigen met de kinderen en de situatie ze moet afkicken... vannacht ook ze heeft vannacht ook niet kunnen slapen, heftig ze verteld dat ze vanochtend gaat wandelen naar dhulikhel en vanmiddag de andere kant op. Ze moet bewegen ik vindt haar onrustig of ben ik gewoon lui? Of moe???? Maakt niet uit ik doe wat ik doe maar merk wel dat het mij aan het denken zet.  Heb nog een wasje gedaan en ben lekker in mijn nieuwe boek gaan lezen.  Jagat heeft mij elke dag geappt hoe het gaat wel attent.  Het voelt ook dubbel ..... wat wil hij nou van mij weten over zijn praktijk ? Ik app hem of het oke is als ik woensdag voor 13 uur in de praktijk ben. Prima! Ik ga Indira  vragen vervoer voor de ochtend te regelen.

Ik pieker nog hoe ik het zal aanpakken voor de praktijk... gewoon afwachten of hem uit mijzelf adviseren. Hij heeft er per slot van rekening om gevraagd. Hoe zal ik dat dan doen, per mail met document? Indira erbij betrekken?  Het komt zoals het komt.